Rezime - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Rezime

9.10 Rezime 

U ovom delu tutorijala pokazao sam ti mnoge osobine funkcija, ali imaj na umu da je to samo delić onoga što funkcije čini supersoničnim alatom u rukama iskusnog programera. Ali, potrudio sam se da pokrijem većinu onoga što je potrebno prilikom svakodnevnog korišćenja funkcija.
I zato sam ti za kraj, i za razmišljanje ostavio par stavki...
Rekli smo da je SVE u Pythonu neki objekat. Tako su i funkcije samo objekti (objekti imaju svoje atribute, a kao što smo videli funkcije imaju __doc__ atribut), i zato pogledaj ove male primere za razmišljanje:
>>> def lenj(): 
...     '''Obična lenština.''' 
...     pass 
... 
>>> lenj() 
>>> lenj 
<function lenj at 0xb6e162ac> 
>>> ja = lenj 
>>> print(ja) 
<function lenj at 0xb6e162ac> 
>>> print(ja()) 
None 
>>> ja.__doc__ 
'Obična lenština.' 
>>> lenj = 5 
>>> lenj 
5 
>>> lenj() 
Traceback (most recent call last): 
  File "<stdin>", line 1, in <module> 
TypeError: 'int' object is not callable 
>>> ja() 
>>> ja.__doc__ 
'Obična lenština.' 
>>> ja 
<function lenj at 0xb6e162ac> 
>>> 
Ne očekujem da znaš šta ovo predstavlja, šta sam dobio, šta izgubio, itd... Već da pokušaš da shvatiš, i da u svojoj glavi stvoriš neku grubu sliku o ovome.
Pokušaj svoje primere, pokušaj, kreiraj, stvaraj funkcije, zatim pokušaj i da napraviš neki koristan program, već imaš dovoljno znanja, važno ti je samo samopouzdanje.
U sledećem delu ovog tutorijala ću ti pokazati kako se koriste, kako se kreiraju, kao i čemu služe moduli prilikom programiranja u Python-u.

9.9 DocStrings Indeks 10 Moduli

Постави коментар

0 Коментари