Rezime - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Rezime

5.5 Rezime 

Uh, umoran sam....
I ja...
Bilo je ovo dug, i najteži deo tvog puta, ali, kada se osvrneš, vidiš da sada znaš da napišeš, sačuvaš i pokreneš Python programe.
Naučio si i dosta stvari oko grešaka koje ti se javljaju, i da su one normalna pojava, a pokazao sam ti i mnoge stvari koje nemaju ama baš nikakve veze sa Pythonom, ali su od ključnog značaja za pojam računarstva! Znaš značaj fajlova, i, u zavisnosti od operativnog sistema, gde šta stoji. Dotakao sam se i pojma sigurnosti, a u par navrata sam i „filozofirao“, i ne.... Nije filozofija karakteristična za mene – zapravo Software ima svoju filozofiju!!! I, ta filozofija je pri tom vezana za kognitivne nauke (filozofija + psihologija + lingvistika + antropologija + neurologija + veštačka inteligencija).... Ali pošto je to suviše daleka stvar za okvir ovog tutorijala, koji je o programiranju, a ne o učenju, shvatanju ili reagovanju, ja neću dalje da ih spominjem, tebe ako zanima – potraži na internetu.... 
Sada kada si programer u Python-u, spreman si za učenje i nekih naprednijih stvari u njemu? (zapravo, osnovnih... al hajde)...
No, pre toga, odmori se par dana... Napiši par jednostavnih skripti za vežbu... Igraj se u interaktivnom promptu (šta se desi kada napišeš input(print('joj?')) ? A obrnuto? Ima li svrhu input(input())?) Pokušaj da napraviš neki koristan program.
Dok se ti uz težek rad odmaraš, odoh ja da stavim led na ove prste što me zaboleše zbog tebe... Vidimo se?

5.4 Pronalaženje pomoći Indeks 6 Osnove

Постави коментар

0 Коментари