Kao ti - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Kao ti

Želela si nešto reći
Ali ne....
Bio bi to problem veći
Pa, pobogu....
Znaš me....

Tu suzu si sakrila sjajno,
neprimetno si mahnula glavom...
I pre bitke si predala rat,
A tome se nisam nadao
Zar da na kraju... Ostanem bez teksta?!

Ti si posramljen ratnik
Što ponosno odlazi iz bitke...
A nemi (ne)prijatelj
(to jest - ja?!)
Ostaje da samotno slavi
Taj glup i pokvaren dan.

(al tvoj neprijatelj se ne predaje lako)
(i luta...)
(i traži...)
(i oči plave...)
(i oči zelene...)
(i usne tople...)
(pa i one hladne...)
(i devojke niske...)
(i visoke....)
(ima ih...)
(kao ti....)
(ima ih?)
(kao ti?)

I dok u centru
Ovog uzavrelog mravinjaka
Svoju sledeću žrtvu tražim
Pogled mi tu i tamo luta
Jel i ova kao ti?
(mada....)
(ova je svadljiva - super!)
(ali ne ume da skuva)
(onu mirisnu)
("papazjaniju", kako sam je zvao...)
(ova druga lepo miriše)
(ali ne ume, onako slučajno)
(da mi zakači usnu svojim)
(malo isturenim očnjakom)
(eh treća je super...)
(ali joj fali onog tvog žara...)
(znaš već... ono...)
(kad si besna...i puna plama...)

Eh... Shvatio sam kasno
Da i za svađu
Ali i za ljubav, nas treba dvoje.
Aj prođi više ovim gradom....
Srce mi vene za tim žarom...
 
Evo...
U levoj ruci mi je srce,
A u desnoj držim mač....
Pa kako hoćeš,
Nije to važno....
Već samo da budemo
Kao mi...
Kao mi...

Jer ni jedna me
Tako lako ne zapali
Kao ti...
Kao ti.
 

Постави коментар

0 Коментари