Politička pozadina jedne tužne ljubavi....

Sigurnim korakom
Nestajemo u mrak...
Na crvenom nebu
Drhti
Poslednji sunčev zrak...
 
Obećana zemlja sreće
Tamom čeka nas,
Još u ušima mi odzvanja
Tvoj zavodljivi glas...
 
Ali....
 
Ti....
 
Zarila si zube
I isisala krv...
Na mojoj bledoj koži
Ostavila trag...
Gde nekad bilo je srce
Tvoja ruka se uvuče
I snažno vuče van...
 
A onda....
 
Ležim na zemlji
Mesec smeje se...
Bića tame oko mene
Klate se.
Senke bivših ljud
A sada životinja....
 
Duhovi, Vampiri,
I ostale žgadije...
U šumi tame
Zemlje beznadije...
Lutaju traže
Svoj poslednji zalogaj...
Ili ruku spasa
Od koje nema glasa, 
 
Jer...

Ti....
 
Zarila si zube
I isisala krv...
Na mojoj bledoj koži
Ostavila trag...
Gde nekad bilo je srce
Tvoja ruka se uvuče
I snažno vuče van...
 
I na kraju, 
Gledam ih u oči
I mislim da će proći....
U mom stomaku taj čudan osećaj...
Da je sva ta masa
Nekad bila živa
I da se nadala da ih čeka raj.
 
No ono što me plaši
Nije u mojoj mašti,
Jer onog što se bojim
Je da takav sam i ja,
I to teško da će proći
I bolje vreme da će doći,
Više nije u mojoj moći
Ta globalna infekcija....
 
Nikad poslednji tračak nade
Iz mene ne nestaje
Dokle god se sećam
Tog poslednjeg trenutka
I tvojih oštrih zuba
I toga snažnog bola
 
kada
 

Ti....
 
Zarila si zube
I isisala krv...
Na mojoj bledoj koži
Ostavila trag...
Gde nekad bilo je srce
Tvoja ruka se uvuče
I snažno vuče van...

Коментари

Popularno

Audacious - program za slušanje muzike

LibreOffice Calc - program za izradu tabela

Brasero - program za rezanje CD-ova

Bekstvo iz Titela

Minitube - program za praćenje YouTube sadržaja

Idemo

Kako blokirati neželjene oglase koje AdSense pokazuje na Vašoj web lokaciji

Bezimena

Pozadina Bekstva iz titela

Pažljivo sa MS Word dokumentima koje primate putem elektronske pošte