Politička pozadina jedne tužne ljubavi.... - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Politička pozadina jedne tužne ljubavi....

Sigurnim korakom
Nestajemo u mrak...
Na crvenom nebu
Drhti
Poslednji sunčev zrak...
 
Obećana zemlja sreće
Tamom čeka nas,
Još u ušima mi odzvanja
Tvoj zavodljivi glas...
 
Ali....
 
Ti....
 
Zarila si zube
I isisala krv...
Na mojoj bledoj koži
Ostavila trag...
Gde nekad bilo je srce
Tvoja ruka se uvuče
I snažno vuče van...
 
A onda....
 
Ležim na zemlji
Mesec smeje se...
Bića tame oko mene
Klate se.
Senke bivših ljud
A sada životinja....
 
Duhovi, Vampiri,
I ostale žgadije...
U šumi tame
Zemlje beznadije...
Lutaju traže
Svoj poslednji zalogaj...
Ili ruku spasa
Od koje nema glasa, 
 
Jer...

Ti....
 
Zarila si zube
I isisala krv...
Na mojoj bledoj koži
Ostavila trag...
Gde nekad bilo je srce
Tvoja ruka se uvuče
I snažno vuče van...
 
I na kraju, 
Gledam ih u oči
I mislim da će proći....
U mom stomaku taj čudan osećaj...
Da je sva ta masa
Nekad bila živa
I da se nadala da ih čeka raj.
 
No ono što me plaši
Nije u mojoj mašti,
Jer onog što se bojim
Je da takav sam i ja,
I to teško da će proći
I bolje vreme da će doći,
Više nije u mojoj moći
Ta globalna infekcija....
 
Nikad poslednji tračak nade
Iz mene ne nestaje
Dokle god se sećam
Tog poslednjeg trenutka
I tvojih oštrih zuba
I toga snažnog bola
 
kada
 

Ti....
 
Zarila si zube
I isisala krv...
Na mojoj bledoj koži
Ostavila trag...
Gde nekad bilo je srce
Tvoja ruka se uvuče
I snažno vuče van...

Постави коментар

0 Коментари