Politika u mom kraju - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Politika u mom kraju

Politika u mom kraju

Hiljadu i jedan put sam se zakleo da neću da palamudim o stvarima koje organski ne podnosim, al' eto, sticajem tragi-komičnih okolnosti, moram da nažvrljam redak il' dva i o ovoj krajnje ogavnoj i smrtonosnoj bolesti koja je zahvatila naše društvo.

Politika u mom kraju je lepa...

Nešto gledam svi se nešto bacili u te vode. Poljoprivrednici, stočari, ratari (ajd' dobro, oni još i imaju posla)... Ne shvatam... Oni su seljaci, zar žele da postanu - seljačine?!
Mašinovođe. kovači, bibliotekari... Ajd' njih i razumem - ljudi nemaju posla pa valjda žele da im to bude hobi il' šta li već!?!
Kerovođe, dizelaši, mafijaši... - za ove ništa čudno...
I... Ko ono još? Ah da, pa - svi ostali.
Nemojte se čuditi, ma ne mrzim ja ni jednog od njih, kako i mogu, pa to su naši budući docenti i doktori nauka sa diplomama privatnih fakulteta...
Nego ne shvatam, šta bre svi oni hoće od mene?
Čoveče... 1000 telefonskih poziva na dan...
Za koga ćeš glasati...
Trebaju nam potpisi...
Hoćeš da budeš kandidat (da, čuo sam da je Kandida - Candida albicans gotovo neizlečiva)? Brzo se širi i mnogo svrbi oko džepa.
I još kojekakve gluposti...
A na ulici me saleću demokrate, pa još neke demokrate, i još neke demokrate, a tu su i neke nove demokrate koje su nekad bile nedemokrate, pa oni koji su nedemokrate, i naravno još hrpa koja nije ni tu ni tamo, već im na čelu piče: LOVA (nikakve veza sa engleskom reču Love nema, na žalost)...
Ma opet, gde su svi oni bili kad je meni bilo teško? Gde su svi ti telefonski pozivi kad mi treba posao (koji se plaća)?
Au... Da... Čujem bliže se neki izmori pa smo svi nešto važni... Pa svi pitaju, jel' mi nešto treba, jel' sam zadovoljan...
U stvari, meni ništa više ne treba... Dosta mi je svega... Samo kad pogledam kakvima će ići porez na moju dedovinu...

Što je lepa ta politika...

A da, za one koji još nisu shvatili i nadaju se nečemu (npr da će biti bolje, da će biti gore i sl): džabe se nadate, džabe. Nemate posao a želite da Vas zaposle oni koji svoje parče 'leba gledaju u politici? Haha, zapitajte se koliko je to pametno.... Ako imate imalo pameti, iskažite se, pokažite se, radite malo na sebi (ne na drugome, koji će Vas zaboraviti sledećeg dana posle zatvaranja birališta).
Što je lepa ovde politika...
Onoliko koliko je lepa i gnjida u kosi.
Pa hajde, što ne odemo onda u Apoteku i ne kupimo više taj šampon protiv vašaka?
Reći ćete: "Ijuuuuuu.... kako si se to izražavaš, pa to je sve pošten i fin svet, kojem ti moraš da plaćaš poreze, i dažbine. Zar hoćeš da te uzmu na zub?"
Izvinte, gospoja, al' ako će i njima da popravljaju zube isti stomatolozi kao i nama, onda se toga ne bojim... Neće imati na šta da me uzmu...

Постави коментар

0 Коментари