Jao, prvi blog..... Sramota me ..... - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Jao, prvi blog..... Sramota me .....

 



Zašto ne spavam.

Da ne pričam, kako od jazavaca nisam mogao da upadnem u zamku snova.  Ništa i ne pišem. 

Mi smo na brdu ( kao ), blizu ritskog dela i imamo Jamuraču ( nešto kao surduk koji ide ka tom ritu  a opet smo brdjani ). Ma voda je to izlokala. Svi to i znamo.

Ispred kuće kanal. Sve i svašta kupi .

I onda jazavci krenu u proleće, iz tog ritskog dela, da se penju kroz Jamuraču, u kanal u ulici gde živim. A mi  imamo orah, i uvek ima zaostalih plodova  u kanalu.

Što naših.

Što voda donela, 

koji nisu otpali i skupljeni tokom rane jeseni.

Voda  donela  kasnije tokom jeseni i zime,

A rano  proleće? 

Tu su.


CELU NOĆ! Krckaju orahe, a ovi moji psi  laju, osete  i čuju.

Jednu noć sam PO**ZDEO.

Gadjao ih mandarinam  ili narandžama ( to sam imao na stolu ). A oni me nisu fermali. Bili su u svom svetu. Onako čupavi i dugorepi.

 BTW. 

Jazavci, imaju velike "kandže". Veliki strategisti.  Na napad psa,  oni legnu na ledja, kao da su ranjivi. Pas krene na njih, na stomak. Zgrabe psa,  pa raspore stomak psu.  1,2,3 i gotovo.

Inteligenti ( ženka legne na ledja, podigne sve četiri uvis ( nije zbog sex-a ), mužjak natovari sa mladim kukuruzom, vuče je za rep do jazbine). Ovo sam čuo, nisam proveravao . Ni video. DEluje kao zanimljiva priča.

Sestričine i ja smo jazavce posmatrali sa terase.  Ipak živimo u selu.

Upozoravavao sam njih, kada dolaze sa noćnog/jutarnjeg izlaska, da se paze. Ako vide jazavca, odmah bežanija kod komšinice, koja je sa preke strane i ima bedem. Neka naskoče tamo. Srećom do sada to nisu morale da rade.

Zašto ovo pišem ? 

Ma nemam pojma. A znam.

Ne spava mi se.

 Jazavci nisu stigli.

 I nemam da okrivim nekog/nešto za insomniju.

Постави коментар

1 Коментари

  1. Čestitam na prvom TEKSTU na blogu.
    Mogao si staviti koju sliku tog kanala i jamurače.
    Ali polako.... Ima vremena.

    ОдговориИзбриши

Pokažite nam šta mislite o ovome!