Moć nesvesti - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Moć nesvesti

Moć nesvesti
Danas sam čitala remek - delo popularne psihologije, najnovije izdanje iz 80-ih. Siže bi bio, da moramo, ako nam se život svodi na gledanje u jednu tačku, da se na istu skoncentrišemo, svaku noć pred spavanje. Moramo da:
  • mislimo o tome da će ta tačka i sutra biti ispred nas i 
  • se potpuno posvetimo razmišljanju da je ta tačka sve što želimo, inače 
  • će nam život postati nepodnošljiv.
Momenat kada tačka počinje da se gubi iz fokusa, koji bi inače mogao da se nazove Momenat Prosvetljenja i gde bi mogao da se otvori čitav jedan spektar novih svetova, sa gomilom divnih stvari potrebno je izbeći!
Ne treba biti negativan i smatrati da je tačka ispred nas puna grešaka. Ne, ona je predivna jedna tačka - najlepša u svim svetovima.
Poenta je i -ne možeš ti da vidiš nepravilnost s takvom jednom kajganicom od mozga, sad ću ja da ti napišem da večita mudrost leži baš u toj mudrosti u koju zuriš čitav život. 
Jer, ja sam moderan Šaman ,sakupljač tvog novca i ja poznajem tvoju tačku bolje od tebe samog. Veruj mi kad ti kažem, jer moje bogato iskustvo gledanja u jednu tačku je od neprocenjivog značaja za tvoje bivstvovanje.
Od tada prodje nemalo 40 god i novi talas stiže i kod nas. Gomilica Veselih Ljudi koji znaju da ti ne znaš da ceniš svoju tačku i kvariš univerzalni plan sreće razmišljanjem koje nije pozitivno.
Jednog dana Čarobni Frulaš će da odsvira svoje i sve te silne tacke sa njihovim pozitivnim gledačima otići će dalje.
Samo ja znam.
Samo ja ostajem ovde.

Постави коментар

2 Коментари

Pokažite nam šta mislite o ovome!