Trenutno u Blogger-ovoj statistici.... - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Trenutno u Blogger-ovoj statistici....

Trenutno u Blogger-ovoj statistici....
Ovaj blog čitaju ljudi iz svih krajeva sveta i svako je dobrodošao. Nekako, najviše se iznenadim i najviše budem srećan kada mi "bljesne" i upadne neki čitalac iz neke daleke i egzotične zemlje. Drugo je pitanje da li (i šta) taj posetioc razume ono šta je ovde napisano. Znam da Google translate radi odličan posao, ali da li ga taj čitalac i koristi?
Sa druge strane postoji nešto što je politika i u šta se ja ne mešam. Pažljivijem čitaocu je to dobro poznato.
Na osnovu politike se menjaju čitave države, njihove granice, njihova ekonomija... Pokušavajući da izbegavam političke stavove ponekad se udaljim od odnosa politike i realnog stanja na terenu.
Tako me je i ovog trenutka pomalo zatekla situacija koju sam ugledao na Bloggerovoj tabli za praćenje statistika poseta.
Naime, tamo mi je prikazana sledeća slika:
prikaz statistike ovog bloga u ovom trenutku
Ovo je prvi čitaoc sa Kosova na ovom blogu ikada!
Da li su njihove posete do ovog trenutka bili vođeni kao posete iz Srbije ja ne mogu znati jer nisam razmišljao u tom pravcu. Za mene se to podrazumevalo. Zato sam malo iznenađen onim što vidim.
U svakom slučaju, blog je namenjen i pisan za sve ljude dobre volje na ovom našem podeljenom i izranjavanom Balkanu.
Ako se međusobno razumemo i komuniciramo - između nas neće postojati nikakve granice ma kakve nesuglasice međusobno imali.

Постави коментар

0 Коментари