Moraću da prekinem da pišem ovakve tekstove.... - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Moraću da prekinem da pišem ovakve tekstove....

Moraću da prekinem da pišem ovakve postove....

(Definitivno...)

Ponovo "oživljavam" ovaj blog (po hiljaditi put).
Iako sam bio načisto da ga lagano pošaljem u peMziju kao prilično nerentabilan i neekonomičan gubitak jednog dobrog dela svoga vremena i to sve sa glamuroznom najavom (videti ovaj tekst) takva najava nije bila bez osnova, kao ni one pre nje (ima ih na pretek).
Jedan od najvećih potencionalnih problema su najnoviji zakoni za regulaciju interneta (GDPR, zakoni u vezi autorskih prava i sl). Nije problem u njima, već u nejasnom tumačenju istih i mogućnostima njihove (zlo)upotrebe u pogledu slika (iako su skoro sve bazirane i obrađene pod CC0 licencom ko mi garantuje da neko nije neku komercijalnu sliku postavio na takve sajtove?), komentara čitalaca (neću valjda svaki komentar da kontrolišem?), linkovanja ka drugim sajtovima (u najavi je "porez" na linkovanje, tj plaćanje onome koga ste linkovali ako ste koristili više od dve reči kao anchor tekst?) ili "ugrađivanje" sadržaja sa društvenih mreža (krši li se tu autorsko pravo? Čak i ako se stupi u kontakt i dobije odobrenje, šta je garant da postoji odobrenje čoveka/stranice koju "ugrađujem"?). Međutim, ovo je možda isuviše mali (i samim tim - smešan) blog za takve strepnje.
Drugi potencijalni problem je bio umor od pisanja. Tu sebi nemogu pomoći. Ili mi se piše ili ne.
Treći potencionalni problem je umor od društvenih mreža. Napravio sam jednu distancu od svih njih, tako da sada ukupno trošim ukupno oko 5 minuta dnevno na sve mreže. Ne pada mi napamet da potrošim sekund više.
Četvrti potencijalni problem je bio moje usredsređenje na nešto drugo što sam imao u planu i u šta sam se i upustio, ali budući da se vraćam ovome ono ću bataliti jer ni ono nije krenulo kako sam planirao.
Od svih ovih potencijalnih problema postoji samo jedan realan koji me je odvukao od svega: Google konstantno vrši određene oscilacije u vezi ovog bloga i njegovog položaja u pretrazi. Naprosto, indeksira gomilu stvari i to traje par dana, a zatim deindeksira oko 200 tekstova i to traje mesec dana - i tako u krug. Položaj u pretrazi pada - to ne treba da napominjem, zar ne?
Na osnovu svega toga, blog je trebao da nestane u par faza. Prvo sam degradirao njegov izgled. Zatim sam ga "otkačio" sa AdSense-a, uklonio iz Bing search-a i prestao da postavljam linkove (na društvenim mrežama i na sajtovima/blogovima odakle mi je dolazio saobraćaj). U planu je bilo da se ukloni iz Google search-a i da se konačno (negde u februaru - martu) ceo blog obriše ili načini nevidljivim za sve posetioce. Ne brinite se, postoji backup koji se može aktivirati bilo kada u budućnosti.

Pa onda, zašto sam se vratio?

Prošlog vikenda sam imao jedan interesantan razgovor koji me je "izuo" (u krajnje negativnom smislu). Sadržaj razgovora je više za neku priču kraće forme (jer su priče imaginarne, jelte, nemaju veze sa stvarnošću...), nego za ovo mesto.
Da sam u problemima - to znam, ali da ti problemi potiču od drugih ljudi koji su u nekom svom "imaginarijumu" umislili nešto što nema blage veze sa zdravom pameti, e to... To neće moći tako.
Dakle, ovaj blog je od sada pogonjen isključivo inatom. Naravno, ne nekim negativnim - to svojim čitaocima ne bih priredio jer smatram da je svaki od njih ukazao poštovanje prema meni samom svojom posetom, a dao mi je i izvesnu nagradu ukoliko je pri tome i pročitao tekst. Stoga svaki čitaoc mora ostati pošteđen od mojih problema iz realnog sveta, ali mora imati makar neku informaciju zašto postoji želja za odustajanjem i zašto moj "odustanak" nije sproveden u delo.
Dakle, vraćen je koliko - toliko simpatičan izgled ovog bloga. Vraćene su i reklame. Blog je vraćen u Bing search (moja sreća je da se deindeksiranje ne sprovodi momentalno, već postupno, tako da se ne kreće od nule). Novi linkovi će se već nekako kreirati...

Budućnost

Budućnost je neizvesna. Možda da otvorim tarot il' da pogledam u natalnu kartu (uf, dama pik, bolje da nisam gledao 🂭).
U dogldno vreme nema Viceva, takav je dogovor.
Razmišljanje je i da se blog razmontira u više malih blogova od kojih svaki ima svoju "nišu". Ovo mi zaista ne bi odgovaralo jer bih morao da trošim mnogo vremena sa kojim nisam baš bogat, ali bi možda pomoglo u boljem rangiranju.
U svakom slučaju - biće ovde još iznenađenja, kako za mene, tako isto i za Vas!
Čitaćemo se mi još 😈

Постави коментар

0 Коментари