This is the end of the blogging as you know it - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

This is the end of the blogging as you know it

This is the end of the blogging as you know it

(And I feel fine)

U proteklo vreme sam previše vremena uložio u ovaj blog.
To mi se ni na koji način nije isplatilo.
Umesto rasta, konstantan pad u google indeksu je bio znak za uzbunu.
Ako ste moj čitalac i pratilac - žao mi je. Vreme je da se posvetim nekim drugim stvarima.
Na ovom blogu će se tek povremeno naći po koji tekst. Da, jednog dana će biti objavljeni i oni tutorijali, ali i nedovršene priče. Stranice na družtvenim mrežama neće biti ugašene. 
Možda ispratim i pokoji bloggerski izazov, ko zna?
Od ovog trenutka je na blogu isključena monetizacija kako slučajni čitalac ne bi bio ometan u svom poslu.
Takođe, isključuju se sistemi za komentarisanje: facebook i disqus (ionako ih niste koristili).
Bilo mi je zadovoljstvo da Vam napišem koji red, stih i sl.
Mislim da je vreme da mi zadovoljstvo postane nešto drugo.
Doviđenja i hvala na svim rečima podrške.

Постави коментар

4 Коментари

  1. " Neću reći ništa,
    zaćutaću samo .....
    Tišina i ja,
    odavno se znamo " . Citat.
    Napravi ravnotežu. Jin i jang. Održavaj blog i budi dosledan sebi a i vremenu ali i mogućnostima, naročito obavezama i svojim životom. HVALA !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu. Ima ovde dosta da se čita (ko želi).
      Za sada ovaj blog ide pod onu kategoriju "mrtvi", sa tim da će makar jednom mesečno biti koji post. Čisto iz zadovoljstva.
      Razlog je, kao što sam gore naveo - deindeksiranje bloga od strane googleta, što dovodi do nižeg rejtinga i slabije mogućnosti pronalaska publike.
      Hvala na vernom praćenju.

      Избриши
  2. SVI želimo da budemo SVOJI!Dragi Igore ostani SVOJ kakav zapravo jesi i nastavi da NAS obogaćuješ i podsećaš na mnoge stvari(koje smo zbog raznih okolnosti zapostavili)svojim blog-pričama,željno očekujemo NOVE💜

    ОдговориИзбриши

Pokažite nam šta mislite o ovome!