Opet... 😀 ... Novi izgled bloga! - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Opet... 😀 ... Novi izgled bloga!

Opet... 😀 ... Novi izgled bloga!

Poštovani čitaoci, kao što već vidite - blog ima (opet) nov izgled. Možda ćete se zapitati zašto se kod mene stvari menjaju veoma brzo, ali ovoga puta Vam ne mogu obećati da se to neće dešavati i u budućnosti.

Razlog za promenu teme

Iskreno, ni stare teme izgleda bloga nisu bile loše. Međutim, sve su one "patile" od jednog malog problema - bile su predviđene za blogove "manjih" veličina, a ovaj blog već broji preko 400 objavljenih naslova.
Dakle, sve stare teme su patile od toga da čitaoc ne može da se snađe u lošoj navigaciji i, samim tim, ne može da pronađe sadržaj koji bi mu bio relevantan.
Takođe, stari izgledi su patili od gomile bagova. Mnoge od tih sam sam ispravljao (neke sam opisao u tekstovima) i prilagođavao. Iako su sve stare teme bile bazirane na podrazumevanim Blogger-ovim šablonima, zbog gomile vremena koju sam morao da provedem ispravljajući mnoge nelogičnosti, uklanjao sam podnožje i stavljao svoj potpis, jer se njihov izgled i funkcionalnost promenila na način kako sam ja to želeo a koji je bio totalno drugačiji od originalnog. Ovo je dozvoljeno sa Google-ovim ToS-om, ne brinite 😇.
Pa ipak, i posle toliko vremena provedenog u prilagođavanju tih šablona nisam uspeo u naumu - želeo sam da imam lakšu navigaciju, ali i da blog izgleda pregledno. Uvek se pojavljivao neki bag. Starije teme su izgledale otprilike kao da ih je neki arheolog iskopao iz neke davne internet istorije, a noviji izgled je patio od mnogo bagova, gde su se mnoge stvari pojavljivale i nestajale sa korisničke tačke gledišta.
Zbog svega toga, tu je promenjen šablon ovog bloga. Ne mogu da kažem da sam zadovoljan. I ovaj novi izgled pati od par boljki, od kojih je najgora - sporo očitavanje bloga. Možda je pomalo i prenatrpan sa svim i svačim, ali to već zavisi od Vašeg gledišta na stvari. Mnoge stvari sam ispravio u prethodnih par dana, od čega sam najponosniji na prevođenje mnogih stvari (koje na ostalim blogovima koji imaju sličan iozgled su i dalje na engleskom jeziku 😛, pa se osećam izuzetno ponosnim i jedinstvenim 💪).
Ali, na kraju - blog sada ima savremeni izgled,
Nadam se da ćete i dalje uživati u čitanju mojih tekstova. Voleo bih da mi u komentarima ostavite Vaše mišljenje o ovoj promeni.

Budućnost?

U budućnosti ne mogu garantovati da će i ova tema ostati na blogu. Ako mi se ne svidi ili ukoliko se ne pokaže kao dobra za svrhu u koju je postavljena, ima da leti i postavlja se druga.

Постави коментар

0 Коментари