Od sada pa na dalje - verifikacija komentara! - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Od sada pa na dalje - verifikacija komentara!

Od sada pa na dalje - verifikacija komentara!

Zbog povećanog spama koji se pojavljuje u komentarima sam prinuđen da za nijansu promenim način na koji možete da ostavljate komentare na ovom blogu. Od sada ćete morati da dokažete da niste robot pomoću Google capatcha-e (reCapatcha).
Budući da se najčešće radi samo o jednom više kliku (ili o izboru nekih slika), smatram da to neće predstavljati neki veći problem čitaocima koji žele da iskažu svoje mišljenje, ali se nadam i da će zaustaviti spamere.

Razlog

Iako mi ne predstavlja problem da po koji put "propustim" neki od spam komentara, pa čak i da "četujem" sa spamerom (kako se izrazio neko od čitalaca ovog bloga), protekla nedelja je zaista postala "kost u grlu".
Naprosto, prijemno sanduče elektronske pošte i spam odeljak moderacije komentara su mi puni poruka. Nije da se ne nasmejem na njih, ali što je mnogo - mnogo je!
Ima tu prirodnih recepata za povećanje muškog polnog organa, raznih prirodnih dijeta (na španskom), predloga za različite novčane transakcije, predloga za filmove (uz linkove ka nekim blogovima) itd. Uopšteno, svih onih stvari sa kojima Fog Developer nije povezan.
Budući da takvi komentari mogu negativno da utiču na čitaoce, a samim tim i na rejting bloga, moraću jednom njihovom delu da stanem na put. Ako se koji ipak nekako provuče, nadam se da ćemo se lepo isćaskati - kao i do sada💁.

Постави коментар

3 Коментари

  1. Ja sam ti se provukao. Šta ćeš sad? Poslali smo ti mejl preko kontakt forme. Ne znamo jel si ga dobio?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne.
      Sa promenom teme mi je prestala raditi kontakt forma.
      Od danas možete da me kontaktirate pomoću nove forme. Link je u zaglavlju.

      Избриши

Pokažite nam šta mislite o ovome!