Izvinjenje čitaocima - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Izvinjenje čitaocima

Izvinjenje čitaocima

Uh....
Odakle da počnem?
Najbolje je tamo gde je sve i počelo.
Početkom meseca sam promenio temu bloga. Ubrzo nakon toga mi je javljeno da je bag sa starom temom ispravljen. Međutim... Meni se nova tema dopala! Bazirao sam je na Bloggerovoj Notable temi i u nju uneo toliko promena da se skoro ni ne naslućuje koja je originalna tema u pitanju. Jednostavno, kao što mi je i karakterna crta - nisam želeo da se vraćam na staro!
Ali...
Kao i u većini tema, koje su kreirane od strane nekog drugog, postoje mnoge korisne stvari, ali postoje i mnogi problemi, ili nedostaju funkcionalnosti. Ja sam tokom pravljenja prve verzije teme poizbacivao sve što sam smatrao nepotrebnim, prilikom čega sam je prilično simplifikovao. U nekom trenutku sam poželeo i neke druge mogućnosti, kao i još prostora (sama Notable tema ga nema mnogo, a ja sam ga, prilikom prilagođavanja, dodatno i smanjio) u koje bih smestio to što sam osmislio.
Nije se imalo kud - morao se smanjivati sadržaj, ali morala se očuvati i responzivnost, uz obavezu da se sadržaj postova prilagođava veličinama ekrana čitaoca, dok se sve ostalo mora gurnuti van vidokruga.
Na žalost, testiranje je bilo direktno na ovom blogu. Prekršio sam osnovno pravilo rada gde se sve izmene prvo urade i testiraju na kopiji, znam... Mislio sam da je to samo promena jedne ili dve linije u kodu i da će sve biti kako sam i zamislio. Naravno da nisam bio u pravu.
Zbog toga su čitaoci koji su posetili blog u prethodnih par dana najverovatnije doživeli neprijatnosti u vidu:
  • čudan izgled bloga,
  • nemogućnost navigacije,
  • neispravna paginacija,
  • sadržaj koji se preklapa preko drugog sadržaja,
  • sadržaj koji beži levo ili desno van vidokruga...
  • sadržaj koji nestaje
  • i slično.
Tek sam danas uspeo da dovedem temu u koliko-toliko upotrebljivo stanje. Još uvek su prisutni neki bagovi čiji razlog pokušavam da otkrijem, i dok se to ne dogodi trpeće kraći postovi (u zavisnosti od internet brauzera se kod njih ne prikazuje gornje dugme za deljenje sadržaja i sl).
Iz tih razloga se izvinjavam svakom čitaocu ovog bloga koji ga je posetio u prethodna dva-tri dana i tom prilikom je bio onemogućen da u potpunosti uživa u čitanju zbog velikog nereda koji je vladao svuda oko tekstova.

Постави коментар

0 Коментари