Srećo bakina - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Srećo bakina

Srećo bakina

Ima baba tri unuka...

Ima baba tri unuka koje je pre deceniju poslala u svet da se školuju. Dugo ih nije videla, ali je došao i taj čas. Danas se vraćaju sva trojica kući. Baba sva srećna, zanesena, misli kako će joj se celo selo diviti i ogovarati - evo njenog ponosa, njenog života! Kako bi započela razgovor, zapita ih ona jednog po jednog:
- Darko, srećo bakina, šta si završio?
Darko će, ponosno:
- Ja sam, bako, medicinu!
- Oooooo, blago babi, pa eto ko će babu da leči, ko će o babi da brine kad joj ne bude dobro, moj će  mi unuk lekove davati i terapije prepisivati, blago babi... A ti Željko, srećo bakina, šta si završio?
Željko će:
- Ja sam, bako, izabrao dobar smer - građevinu!
- Eeeee, srećna li je baba! Imam unuka da mi kuću gradi, blago meni, moj će unuk mene da skući, baštu da mi ogradi, sve će da opravi, sve šta babi treba, sunce babino! A ti Miloše, srećo bakina, šta si ti završio?
Miloš, sav ponosan:
- Ja sam ti bako završio istoriju umetnosti.
Baba ga umilno pogleda i reče:
- Eeeee... Ma baš te briga...! Ima ona udarena što živi na ćošku za ženidbu!

Постави коментар

0 Коментари