Opasna saznanja

Opasna saznanja

Sede Fata, Merima i Dženina...

Sede Fata, Merima i Dženana i piju kafu. Pričaju one tako o muškarcima, pa će Dženana:
-U moga Hase su 'ladna jaja, sinoć, kad smo ono radili, ja slučajno pipnem kad ono... 'ladna!
To zainteresuje Fatu i Merimu, pa se one dogovore da će proveriti tu zapanjujuću činjenicu.
Sutradan kada su se sastale, Merima priča:
-Drugar'ce, ja sinoć pipnula! U moga Sulje isto 'ladna jaja! To je izgleda tak'o kod svih muških.
Obeća i Fata da će i ona to što pre proveriti.
Nađu se one sutra a ono Fata došla sa šljivom ispod oka, usnama otečenim i rukom u zavoju.
Začuđene Merima i Dženina je upitaju:
-Što ti je, bona, bilo?
Fata im odgovara: 
-Sinoć uhvati mene Mujo i sruši na krevet, a ja ga dovatim za jaja, a ona vruća. Bilo mi čudno pa sam ga pitala: Bolan Mujo, kako to u tebe vruća jaja, a u Sulje i Hase 'ladna?

Primjedbe

Popularno

Opet su se pojavili lažni kuponi brenda "IDEA" na društvenim mrežama

Najgore obrade velikih rock hitova

Priča

Poslednji pozdrav izgubljenom vremenu

Kako blokirati neželjene oglase koje AdSense pokazuje na Vašoj web lokaciji

Blokiranje AdSense oglasa pomoću URL adrese oglašivača

Kako još uvek možete dobiti besplatan i legalan Windows 10 operativni sistem?

Kako manipulisati Windows licencom pomoću slmgr komande?

Promene....