Vredela si svakoga stiha - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Vredela si svakoga stiha

Vredela si svakoga stiha

Nakon razlaza
Naše predaje
Posle svih poraza
Budućnost bleda je


U krevetu sam
Kraj mene ne dišeš
Na kraju znam
Drugome stihove pišeš

Na usnama mi stoji
Samo reč tiha
Vredela si 
Svakog mog stiha

Sećam se dobrih
Davnih vremena
Očiju hrabrih
Kose preko ramena

Ali i ružnih
Kada drugi kažu
Pogleda tužnih
Kada me lažu

Na usnama mi stoji
Samo reč tiha
Vredela si 
Svakog mog stiha 
 
A stihovi tužni
Samo se nižu
Možda su ružni
Jedan drugog stižu
 
Nakon toliko ćutanja
Mi dolaze reči
Ostaju mi samo lutanja
I preko svega preći.

Na usnama mi stoji
Samo reč tiha
Vredela si 
Svakog mog stiha 

Isuviše je kasno
Nešto napisati
Sada mi je jasno
Ti to nećeš čitati

Uzalud vreme
Sad svoje trošim
Da bacam seme
Po njivama lošim

Na usnama mi stoji
Samo reč tiha
Vredela si 
Vredela
Svakog mog stiha

Постави коментар

0 Коментари