Posle male pauze, tu je novi izgled bloga.... - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Posle male pauze, tu je novi izgled bloga....

Posle male pauze, tu je novi izgled bloga....

Poštovani čitaoci, nakon kraće pauze - evo me opet. Niste valjda mislili da ćete me se tako lako rešiti? Eh... Ne dam se ja 😉. To je upravo onako kako bend Dža ili Bu peva "Jer ja sam onaj što uvek vraća se, hiljadu puta jači nego pre"....
Ali da se vratimo na temu. Ako ovo čitate, onda ste već primetili šta ima novo - blog ima novi izgled baziran na novoj "Contempto" bloggerovoj temi. Kako ljudi kažu - kada ti se pruži prilika, onda je i iskoristi. I ovo je upravo to - prilagođen šablon koji ima responzivni dizajn (što prostim rečnikom znači da se prilagođava uređaju na kojem se prikazuje),  a to za Vas znači da će moj blog izgledati otprilike isto na Vašem mobilnom uređaju i na monitoru računara. Do sada su korisnici mobilnih uređaja sasvim drugačije videli ovaj blog, nego oni koji su to činili preko desktop računara. Od danas to više nije slučaj.

Ali....

(kako se ovo "ali..." ne može izbeći? Ko li ga je samo smislio, da mi je znati?)
Novi izgled sa sobom donosi i nove probleme. Da bih izbegao "nestajanje" navigacije (to je ovo gde Vam sada piše "Sadržaj") koje se dešavalo kada korisnik poseti pojedinačni članak, dodata je još jedna, sekundarna, navigacija iznad postojeće, pomoću koje se ide na statične stranice (početna, tutorijali i prilagođena pretraga), i koja će, kada posećujete pojedinačni post, nestati, ali će zato glavna navigacija ostati dostupna. 
Takođe, sam dodao još jednu (komplet) navigaciju u bočnu traku (ukoliko nemate baš HD monitor, bočnoj traci pristupate preko ikonice sa oznakom na vrhu stranice).
Sem ovoga, blog je sada bogatiji i za par korisnih (ali i beskorisnih) stvari - sada me možete pratiti tako što ćete dobijati nove postove na email adresu - dovoljno je kliknuti na dugme "Prijavi me" ispod (na manjim displejima je pored) naziva bloga. U bočnoj traci Vam je sad dostupan moj (ne baš kompletan) blogger profil, statistika, i još neke informacije koje nisu ranije bile dostupne. Isto, u bočnoj traci, sada imate priliku da popunite anketu kako Vam se sviđa novi izgled.
No, ono što me najviše zanima je promena koju sam napravio, a koja se tiče položaja, veličine i količine oglasa koji se prikazuju na stranici. Ukoliko smatrate da je sada blog malo više "preopterećen" sa reklamama, i da Vam to smeta, slobodno ostavite komentar, pa ću da vidim šta mogu (u stvari, šta želim 😏) da učinim, a sve u cilju Vašeg lepšeg i boljeg doživljaja i čitanja.
Da napomenem da je autor fotografije u pozadini naslova moj drugar Dejan Mihajlović, a njena obrada je izvršena sa moje strane (fotografija je uništena do te mere da je ni njen autor ne prepoznaje). Ovom prilikom mu se zahvaljujem na ustupljenom materijalu.
Do sledećeg, nešto malo korisnijeg, posta, ostanite mi zdravi i veseli!

Постави коментар

2 Коментари

Pokažite nam šta mislite o ovome!