To davno beše, sećam se ja.... - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

To davno beše, sećam se ja....

To davno beše, sećam se ja....

Kada sam reboot-ovao ovaj blog, ideja je bila da sve što sam objavio stavim u jednu korpu, pod jedan kišobran, u jednu kutiju (nastaviti analogiju po sopstvenom nahođenju). Ali na njega sam mogao nabaciti samo stvari koje su već bile na bloggeru (ili backup-ovane na nekom cloud-u).
Nažalost, svoje prve korake u pisanju nisam obavljao na ovom mestu, već širom interneta (da isprobam šta gde ima, i kako to radi). Nakon nekoliko dugih godina, većina sadržaja je neznam-ni-sam-gde, neki koje sam znao gde su su shutdown od hostinga, a jedini koje sam pronašao je živ (koliko vidim i zdrav, a i dobro kotiran 🙌), ali....
Avaj, koji sam mail koristio? Koji je password? Nema šanse se toga setiti... Zbog toga ću sopstveni sadržaj morati backlinkovati. Nije zato što ga se ponosim, već zato što treba da se vrati svom autoru.
Ali da pređemo na stvar.... Radi se o site-u "Zarazna Zarada" jednog od prvenaca moje online kreativnosti (ako se izuzme cracked zombied world koji bi se mogao podvesti pod tipično hejterski stav prema svetu koji nas okružuje.... Ali, nije ni bitno, to više ne postoji).
No, da vidimo šta piše na "Zaraznoj Zaradi". Početna strana je bila (kao i svaka landing page) puna obaveštenja... Na njoj je čak dve rečenice....

Dobrodošli na sajt koji se ne bavi ni sa čim posebnim...

tj. bavi se svim aktuelnim temama u vezi novca...

Ako ste slabog srca, visoko emocionalni, jako moralni, imate manje od 18 godina, bolešljivi ste, ili imate bilo kakve probleme molimo Vas da se okrenete... ovo nije mesto za Vas.
Sadržaj sajta može pogubno da deluje na Vašu sliku stvarnog sveta...

I to je to....
Opis autora je bio prilično realan (pogledati sekciju blog)....

Autor

Autor je visokoobrazovano-visokokvalifikovan stručnjak koji već desetak godina živi sa manje od 50 eura mesečno, pa ako želite da saznate malo o toj "magiji" - na pravom ste mestu....

Na sledećim linkovima možete pročitati članke koji su "krasili" taj sajt. Naravno, ovde ne mogu upotrebljavati slike sa njega, jer su, ako se ne varam, zaštićene autorskim pravima koja su mi dodeljena i ograničena sa upotrebom njihovog servisa. Samo kliknite na slike i uživajte (ili plačite, od volje Vam)


Постави коментар

0 Коментари