Reborn in reboot - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Reborn in reboot

Reborn in reboot

Prošlo je već 7 meseci od kada je lansirana većina sadržaja ovog bloga, ali na nekom drugom mestu. Ovo je bio prvi post kojim sam "otvorio" novi blog. Ali, uvek se pronađe neko "ali" koje kvari sve osmišljeno. Naime, sebi sam zacrtao da ću svaki post iz "ne znam ni ja koje godine" revidirati i ponovo objaviti. Za jedan neobavezan zadatak je to prilično rada, a i u startu je to bila loša ideja. Zašto? Pa jednostavno zato što je kopiranje, pregledanje, izmena i postavljanje jednog po jednog posta znatno uticalo na to kako google gleda na poželjnu poziciju mog bloga, a on je gledao jako loše. Nakon 7 meseci samo za par ključnih reči se "Poslednji Tikul" nalazio na prvoj strani pretrage - iz prostog razloga što je u njemu bilo jako malo sadržaja. A poznato je kada pretraživač u startu loše pozicionira neki sadržaj, onda je potrebno uložiti mnogo truda da bi se to popravilo, mada postoje indicije da se to ni ne može popraviti.
Bilo kako bilo, "Poslednji Tikul" i nije tako loše prošao u svom sedmomesečnom postojanju, jer je zabeležio skoro 2000 poseta, od čega je 590 korisnika koji su se "vratili" da ga vide praveći pri tom oko 5000 pregleda strane:

Da bih poboljšao ove poražavajuće podatke započinjem ovaj novi blog. Ovo je poslednje zbogom "Poslednjem Tikulu" i dobrodošlica "Fog Developer"-u.
Razlika je samo u jednoj sitnici - "Poslednji Tikul" je trebao da se polako popunjava sa sadržajem, a u ovom blogu je otprilike sve što sam ikada objavio na bloggeru 😀! Iako je većina sadržaja u ovom trenutku nerelevantna, i čeka revidiranje - tu je, i onda polako, kako vreme dozvoli, ću ga menjati. Takođe, postoji i dupli sadržaj koji će nekad (kad dođe pod ruku) biti uklonjen. Takođe se i izvinjavam čitaocima starijih postova ako naiđu na linkove koji ne funkcionišu - kada nađem vremena sigurno će biti ispravljeni (verovatno u par sledećih decenija).
Jedna pojedinost vredna pomena je kako je ex blog "Poslednji Tikul" dobio ime. Naime, jedan deo moje porodice (oni koji potiču iz Titela) je, kao i svaka vojvođanska porodica, imala "špicname" Tikulovi. Postavlja se klučno pitanje da li je špicname(t) nadimak ili je prezime, jer su se porodice u Vojvodini raspoznavale upravo po "špic"-u, a ne po prezimenu čak i posle drugog svetskog rata. Kao što vidite, samo sam skratio špic i dobio reč. Sa druge strane, reč "poslednji" mi se sviđala, kako bi se dobila nekakva "težina" naslova. Ona nikako nije tačna, jer nisam poslednji, niti ću biti... Ima nas još 😺. Toliko o imenu bivšeg bloga.
Uzgred.... Jel' sam ja to rekao novi blog? Ah... Nije - ovo je jedan od prvih koji sam počeo da pišem, a sada je samo preimenovan 👿
Dobrodošli na "Fog Developer" i prijatno čitanje!

Постави коментар

0 Коментари