Na žalost

Na žalost

Na žalost rekla je
Da ne želi da gleda.
Na žalost rekla je
Da ne želi da sluša.
Na želost samo se,
Tiho kao sena,
Okrenula i otišla.

A zaista sam,
Tih dana,
Bio jako tužan...
Bio jako sam.

Na žalost, opet došla je,
Sa oblakom, puna suza,
Blatom zamazanih nogu,
A u ruci je ponela cveće...

A ja sam
Tog dana
Bio jako tužan.
Želeo sam
Da budem sam.

Kaže da joj nedostajem,
Reči izlaze iza njenih usana.
U trenutku dok na moje grudi
Padaju sve te kapljice...
Na žalost - od bola.

A ja, zaista nisam,
Tog dana
Imao snage da kažem,
A želeo sam,
Makar jednu reč.

Na žalost rekla je
Da dolaziće češće.
Na žalost mislila je
Da je neko sluša.
A, onda se,
Tiho kao sena,
Okrenula i otišla.

I tako skoro
Svaki dan...
Na žalost ovde sam
Na kraju ipak
Ostao sam.

Na žalost, shvatio sam kasno
Da nije otišla ona, nego ja.
Na žalost sad mi je jasno:
Mene dva metra zemlje već
Odavno pokriva...

(objavljeno 30. marta 2012g.)

Primjedbe

Popularno

Kako televizija štetno utiče na Vaše zdravlje finansije?

Da li je TV kviz Slagalica "prevara"?

Tu je novi Qt creator 4.4.0!

Kada prijatelji odlaze

Microsoft objavio - nova verzija Windowsa stiže...

Opet su se pojavili lažni kuponi brenda "IDEA" na društvenim mrežama

Najgore obrade velikih rock hitova

Sitnije promene na blogu...

Poslednji pozdrav izgubljenom vremenu

Prevelika očekivanja