Reboot - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Reboot

Vreme je za ponovni start

Prošlo je dosta vremena od kada sam prestao da objavljujem bilo kakve tekstove. Više je to bilo iz ličnih razloga, ali i iz tehničkih. Takođe je bilo i grešaka u samoj organizaciji koju sam sam sebi zadao (kada se želi mnogo, a pri tom se ne računa na to da se "sam bez igde ikoga", pa čak i bez ikakvih resursa boriš sa svim nedaćama, a zatim te poklopi još problema, koji ti zaista nisu potrebni u tom trenutku, ali, bože moj, to se sve samo zove život).


Ali, da vidimo šta smo pisanjem postigli. Postojala su moja tri bloga, a mislio sam da napravim još. U startu je to bila promašena ideja - zadati sebi previše posla na previše različitih mesta, u nadi da ću ih sve sam (?!?) popuniti. Šta bi mi ovo trebalo da znači? Trebalo je sve da bude odvojeno u logičke celine. A šta je to u stvari značilo? Gubitak vremena na razmišljanje o različitim problemima u različitim domenima, što nikako sebi nisam smeo da dozvolim. Previše privatnih problema jednostavno nije dozvoljavalo da se išta drugo obavi, pa ni obično pisanje od par minuta, tako da je sve postalo... jednostavno - napušteno.
A nije da nije bilo kvaliteta. Pokazatelj toga je broj posetioca blogova. Ovo su podaci za poslednji kvartal, tj tri meseca.
Blog u kojem sam se bavio pisanjem svoje poezije i priča je bio najmanje slavan, što se vidi iz slike:
Sledeći je bio blog o programiranju:

I na kraju, za divno čudo, najstariji, i, blog na kojem nije poodavno ništa napisano, ali je, po svemu sudeći, imao relevantan sadržaj, blog koji se bavio računarskom tehnikom:


Možda su ovo nekome i dobri rezultati, ali meni ne... Ovi blogovi u ovom trenutku više ne postoje. Razlog je jednostavan i krije se u odgovoru na pitanje: zašt bi se mučio na toliko različitih mesta? Zapravo, njihovi celokupni sadržaji su sačuvani, i, ukoliko su relevantni, biće ponovo objavljeni na ovom mestu (ukoliko nisu, biće uništeni jer nema razloga za njihovo postojanje :) ).
Znači da je svrha ovog, jedinstvenog bloga, da se piše onoliko koliko se u datom trenutku može, ali samo na jednom mestu, bez preterane brige i sekiracije. Što se kaže - samo opušteno.
Nadam se da će se naći po neko ko će na ovom mestu naći i ponešto zanimljivo, a možda i korisno.

Постави коментар

0 Коментари