Kako sam se ja susreo sa Python-om? - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Kako sam se ja susreo sa Python-om?

2.2 Kako sam se ja susreo sa Python-om?

Zapravo, nisam ja njega... On je mene napao!
Kao i gomila drugih ljudi iz ovog podneblja (ako umeš da pročitaš ovo što je ovde napisano, onda znaš na koje podneblje mislim) besciljno lutam kroz lavirint života tražeći pravi put ka izlazu i rešenju mnogih problema. Tako sam, ni kriv ni dužan, nabasao na ovu prtinu, koja mi se čini kao dobar put (na televiziji non-stop trube kako je IT naša razvojna šansa, kao da nisu pogledali film.... Pobegao je on na biciklu sa zemljine kugle.... Bzzz... Ma dobro... ET, …, IT... zar nije isto?).
Odlučih malko da pretražim internet... Ljudi savetovali – Python, i bi Python.
Problem prvi: Sve knjige su na engleskom jeziku.
Problem drugi: Sve knjige su stručne i dosadne – one koje nisu dosadne, nisu ni stručne.
Rešenje: Kroz učenje napiši svoj tutorijal, u kojem ćeš znati kako, šta, gde, zašto....
Dalji razvoj: daj svoje beleške drugome – možda će još nekome pomoći?
I to je otprilike cela priča oko nastanka „Problematora“.
No, ima i malo druga strana medalje....
Otprilike, sve knjige, kursevi, sajtovi i sl. koje se bave podučavanjem, objašnjavanjem su koncipirane na način:
  • Suvoparno objašnjavanje šta je nešto.
  • Posle toga neki prost primer
  • Ostavljanje čitaocu previše slobode da razmišlja gde, dođavola, on to da primeni?
  • Ostavlja prazninu u mašti onoga ko treba to da primeni, ili na kraju dovodi do psihološkog loma - „šta će to meni?“

Ne želim da kažem da je takav pristup loš (jer kako misliš da uradiš nešto ako to ne znaš?), ali ne dostaje svrha... Sem toga, niko nije naučio da nešto radi samo iz jednog izvora! Pogotovo ne neki tako dugotrajni proces, kao što je – programiranje....
„Problemator“ je osmišljen na suprotni način – imaš:
  • Problem?
  • Evo jedno od mogućih rešenja (sa kojim se ne morate složiti, možete i na svoj način odraditi, zaključiti)
  • Objašnjenje mog rešenja
  • I na kraju primer kako može biti rešenje napisano i interpretirano.

Nadam se da će ovaj pristup ostaviti pažnju čitaoca dovoljno dugo, kao i to da će razviti „svest“ o sasvim novom svetu, koji se krije negde... iza ekrana.

2.1 Kome je namenjen
 ovaj tutorijal
Indeks 2.3 Status tutorijala

Постави коментар

0 Коментари