Veran Pas

Ja sam uvek
Bio tvoj Veran Pas,
Ja sam uvek
Smatrao da dobro je za nas...

Gledao sam,noćima
Sa tugom, prema vratima.
Kada ćeš 
Kroz njih, kročiti u moj san.

Tanjir hrane
Kad mi pružiš
Za ceo svoj život
Ti me zadužiš. 
(Viva la sarma!)

Noću, kada spavaš,
Legnem i ja pored tebe.
Da omirišem tvoje telo,
I sa tebe svučem ćebe.

A kad glas ti čujem,
Što bržr doletim...
Neki put te ne razumem
Al sve jedno,
Jer ja ću kraj tebe, uvek biti veseo....

Ali jednog dana
Poželeo sam i ja samo
Da kročim napolje,
Da vidim šta je tamo...
(Od koga me to čuvaš?)

Naleteo sam na
Mnoge muke,
Od zlotvora
Teške ruke.
(A još teža lopata,
O glavu mi se obila...)

Ranjen tako 
Trčim kući...
Tražim mesto na kom
Od sveta mogu da se sakrijem...

Ulaziš i zastaješ
("Šta je tebi?"-kakvo pitanje)
Povlačim se u kutak sam,
Pokušavam da ti dam znak...
("Ne diraj me!")
Al beše kasno...
("Boli me,, zar ti nije jasno?")
Tvoja ruka je krenula prema meni,
Al dodir tvoj spreči
Moj nemir.
Kožu ti zaderah,
Nisam hteo jako...
Rekoh ti da
Mi trenutno nije lako.

I tog trena videh ti na licu
Onaj strah od koga
Sam te čuvao
I od koga si
Ti mene čuvala.
Sekund posle...
Sve je postalo jasno...

("Možda ima besnilo?!"
"Šta ga je spopalo?"
"Da ne bi bilo posledica
Pošaljite "uzorak" na proveru...")

Došla si mi 
Sa krvnkiom.
(Da "uzorak je moja glava, ako niste znali...)
Da oružijem
Cilja u mene.

Video sam da ti nije lako,
Pa sam ti pogledom pokazao kako
Ja sam uvek želeo
Da budem TVOJ veran Pas.

Primjedbe

Popularno

Kako televizija štetno utiče na Vaše zdravlje finansije?

Da li je TV kviz Slagalica "prevara"?

Tu je novi Qt creator 4.4.0!

Kada prijatelji odlaze

Microsoft objavio - nova verzija Windowsa stiže...

Sitnije promene na blogu...

Opet su se pojavili lažni kuponi brenda "IDEA" na društvenim mrežama

Poslednji pozdrav izgubljenom vremenu

Sistemska greška

Fake poet