Veran Pas - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Veran Pas

Veran Pas

Ja sam uvek
Bio tvoj Veran Pas,
Ja sam uvek
Smatrao da to
dobro je za nas...

Gledao sam,noćima
Sa tugom, prema vratima.
Čekao sa umornim očima,
Čekao sam te noćnim
Ali i dnevnim satima.

Tanjir hrane
Kad mi pružiš
Za ceo svoj život
Ti me zadužiš.

(Viva la sarma!)
Ja sam uvek
Bio tvoj Veran Pas,
Ja sam uvek
Smatrao da to
dobro je za nas...
(Viva la sarma!)

A kad glas ti čujem,
Što brže ka tebi letim...
Neki put te ne razumem
Al' sve je to jedno,
Kraj tebe se svoje sreće setim!

Noću, kada spavaš,
Legnem i ja pored tebe.
Da omirišem tvoje telo,
I sa tebe svučem ćebe.

(Viva la ćebe!)
Ja sam uvek
Bio tvoj Veran Pas,
Ja sam uvek
Smatrao da to
dobro je za nas...
(Viva la ćebe!)

Ali jednog dana
Poželeo sam i ja samo
Da kročim napolje,
Da vidim šta je tamo...
Od koga me to čuvaš?

Naleteo sam na
Mnoge muke,
Od zlotvora
Teške ruke.

(Teška mu se lopata o glavu obila...)
Ja sam uvek
Bio tvoj Veran Pas,
Ja sam uvek
Smatrao da to
dobro je za nas...
(Teška mu se lopata o glavu obila...)

Ranjen tako 
Trčim kući...
Tražim mesto na kom
Će mi biti lako
Od zlog sveta da se sklonim.

Ulaziš i zastaješ
("Šta je tebi?"-kakvo pitanje)
Povlačim se u kutak sam,
Pokušavam da ti dam znak...
("Ne diraj me!")
Al beše kasno...
("Boli me,, zar ti nije jasno?")

Tvoja ruka leti prema meni,
Da dodir tvoj spreči
I zaleči moj nemir.
A ja?

Kožu ti zaderah,
Nisam hteo jako...
Rekoh ti da mi
Trenutno nije lako.

I tog trena videh ti na licu
Onaj strah od koga
Sam te čuvao
I od koga si
Ti mene čuvala.
Sekund posle...
Sve je postalo jasno...

(Nema budućnosti, nema...)
Ja sam uvek
Bio tvoj Veran Pas,
Ja sam uvek
Smatrao da to
dobro je za nas...
(Nema budućnosti, nema...)

("Možda ima besnilo?!"
"Šta ga je to spopalo?"
"Da ne bi bilo posledica
Pošaljite "uzorak" na proveru...")

Došla si mi 
Sa krvnkiom.
(Da "uzorak je moja verna
ali pseća glava, ako niste znali!)
Da oružijem
Nacilja on u mene.

Video sam da ti nije lako,
Pa sam ti pogledom pokazao kako
Ja sam uvek želeo
Da budem samo tvoj
Veran Pas.
Zato znam da moja smrt
Dobra je za nas.

Постави коментар

0 Коментари