Kraj bloga Fog Developer? - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Kraj bloga Fog Developer?

Šta je 2022. godina donela blogu Fog Developer?

Vrzma mi se po glavi jedna stvar. Nakon 11 godina postojanja, sa preko 800 objavljenih tekstova da li ovaj blog još uvek ima svoju svrhu? A još bitnije pitanje je: da li ja imam snage da ga vodim?

Protehlih par godina je bilo veoma turbulentno vreme. U mom privatnom životu su se desile i još uvek dešavaju mnoge stvari koje remete moju želju da - pišem. A na tom terenu nerešeni problemi se samo nagomilavaju.

Možda je sada trenutak da se kaže zbogom? Da odbrojimo poslednja napisana slova i reči? Da ih uklonimo sa interneta i da ostanu samo u sećanju.


Ma jok.... Drama Queen moment je završen. Ko je to očekivao može da prestane sa čitanjem jer se džaba ponadao.

Fog Developer nikada nije bio problem, niti drugima ni meni (ako neko misli suprotno, moj iskreni savet je da poseti psihijatra).

Zapravo, ne samo da nije problem, već je i vetar u leđa (i to ne samo meni). Mislim da ne postoji država na ovoj planeti iz koje u toku ovih 11. godina nije bila makar jedna poseta ovim stranicama. Ali, to ni nije bitan podatak. Bitno je da ček i kada se ne objavljuju tekstovi, ovaj blog uvek poseti preko 900 ljudi mesečno, sa preko 2.500 pregleda strana (ovi brojevi variraju). Ovo samo znači da ljudi preko Googla i drugih pretraživača još uvek dolaze ovde. Kada se objavljuju tekstovi, ove brojke su značajno veće.

Dakle, davno uloženi napor u pisanje daje određene rezultate kojima - nisam zadovoljan. Zato i jeste ovo zatišje.

Nema razloga za gašenjem. Ovo je sasvim solidno funkcionisalo i bez mene. 

Fog Developer je ispunio svoju svrhu. Reč se čula.

A ima pregršt reči koje će da se čuju. I biće još ljudi koji ih žele čuti.

Hvala na razumevanju i izvinite na ovolikoj pauzi.

Постави коментар

0 Коментари