Ponovo radi bioskop - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Ponovo radi bioskop

Ponovo radi bioskop

Nakon kratkog vremena evo me opet sa Vama. Kvar koji me je omeo da pišem je otklonjen i sada se mogu usredsrediti na tekstove koji tek treba da budu objavljeni.
Slika razbijenog monitora računara
Kao i iz svakog problema i iz onog koji je mene zadesio se mogu izvući zanimljivi zaključci. Najinteresantniji mi je jedan vezan za određene vremenske okvire.
Da mi se mrežni adapter pokvario 2000-te, 2004-te pa čak i 2008-me ne bih to smatrao nikakvim problemom. Komunikacija se odvijala nekim drugim kanalima, tako da taj deo računara je mogao da bude samo jedna od korisnih dodataka za rad na tom računaru.
Međutim, danas je 2018g. Računar koji se nađe bez mrežnog adaptera može da se smatra samo jednom velikom gomilom smeća koje nepotrebno zauzima prostor u nečijoj kući. Naravno da računar i bez interneta ima svoju upotrebnu vrednost, ali je ona u današnje vreme prenesena na neke druge uređaje.
Mada... Za par godina kada mobilni uređaji postanu još snažniji, a neke druge stvari preuzmu i ono malo stvari koje su ostale na plećima računara (programiranje, office) prestaće bilo kakva potreba za posedovanjem personalnog računara.
Možda je jedina stvar koja će održavati računare u životu mala cena popravke i zamene delova. Na primer, zamena gorepomenutog mrežnog adaptera nije koštala ništa autora ovih redova, sem malo vremena. Da se taj kvar desio na nekom drugom uređaju, stvari bi postale znatno komplikovanije.

Постави коментар

0 Коментари