Stočarska je tuga pregolema - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Stočarska je tuga pregolema

Stočarska je tuga pregolema

Jašući kroz pustinju jedan kauboj sretne indijanca koji je vodio sa sobom bizona, konja i kozu, pa stane da malo porazgoara sa njim. Reče mu:
Stočarska je tuga pregolema - koza


-Mi belci smo najjači i najpametniji!
Indijanac se malo počne buniti:
-A po čemu ste vi jači i pametniji od nas?
Kauboj mu odgovori:
-Evo, na primer... Mi umemo da pričamo sa životinjama.
Indijanac mu ne veruje, pa ga kauboj upiita:
-Jel' mogu da malo popričam s tvojim bizonom?
-Pokušaj, ludi belče. Videćeš da bizon ne zna pričati.
Kauboj siđe sa svog konja i upita bizona:
-Stari moj, kako se brine ovaj indijanac o tebi?
Na to mu bizon odgovara:
-E, stvarno mi je super! Imam dovoljno hrane, ne tuče me i sve je odlično.
Indijanac ne veruje niti svojim očima, niti svojim ušima. Zatim kauboj pita konja:
-A što je sa tobom? Jel' se ovaj dobro odnosi i prema tebi?
Konj odgovara:
-Ma, gazda je u redu. Nekada je pomalo grubji, ali kakvih sve ljudi ima on je ok.
Kauboj se zatim okrenuo prema kozi i taman je hteo da i nju nešto pita, kada ga indijanac prekide sledećim rečima:
-Ej, nju ne pitaj ništa! Ova koza uvek laže!

Постави коментар

0 Коментари