Udario bot na bota - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Udario bot na bota

Udario bot na bota

Na portalu
Il' na sajtu,
Prisustvujem
Čudnom fajtu.

Jedni drvlje
I kamenje,
Pritisak im
Se sam penje.
Udario bot na bota,
K'o u filmu Ridli Skota.
Udario bot na bota,
I mene je sad sramota.

Drugi njima
Sada psuju.
Pa zaveru
Strašnu kuju.
 

Treći opet
Nešto pišu,
A čini se
Da ne dišu.


Udario bot na bota,
K'o u filmu Ridli Skota.
Udario bot na bota,
I mene je sad sramota.

I na sajtu,
I na mejlu,
Oni svoju
Mržnju seju.

Neko se tu
Možda šali,
Ali koga
Sve to pali?

Udario bot na bota,
K'o u filmu Ridli Skota.
Udario bot na bota,
I mene je sad sramota.

Oni drže
Tastaturu,
Hejtuju nam
Jednu turu.

Svi bi oni
U životu
One druge
Na golgotu.

Udario bot na bota,
K'o u filmu Ridli Skota.
Udario bot na bota,
I mene je sad sramota.

Od junačke
Takve bitke
Ostadoše
Reči čitke.

Ko ih jednom
Samo vidi,
Misli da smo
Svi bolidi.

Udario bot na bota,
K'o u filmu Ridli Skota.
Udario bot na bota,
I mene je sad sramota.

Постави коментар

0 Коментари