Očigledno - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Očigledno

Očigledno

Jednoga dana u osnovnoj školi na času učiteljica je pitala đake:
-Da li bi mi neko mogao reći šta znači reč "očigledno"?
Ruku je podigao mali Sava:
-Učiteljice, evo ovako ću da Vam objasnim... Moj tata vozi mercedes, mama mi vozi opel kadeta, dok mi baka vozi džipa! Kada to znate, onda je očigledno da mi imamo puno para!
Učiteljica je zatapšala uz povik:
-Bravo, Savo, odlično si sve to objasnio dušo moja!
Onda se okrenula prema razredu:
-Da vidimo dalje, ko se javlja? Niko? Hmm... 'Ajde ti Perice! Objasni nam ti, ovako lepo i slikovito kao tvoj drugar Sava, šta znači reč "očigledno"?
Pericaustane, pa posle trenutka razmišljanja odgovara:
-Moja baka svako jutro ode negde na livadu. Ispod leve ruke nosi "Allgemeine Zeitung", a ispod desne "The Washington Post".
Učiteljica ostade zbunjena:
-I šta onda, Perice? Ne razumem šta je tu očigledno?
Perica:
-Pa, učiteljice, moja baba ne zna niti nemački niti engleski. Znači da je očigledno da ona ide da kaki!

Постави коментар

0 Коментари