Istina boli - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Istina boli

Istina boli

Već neko vreme Perica gleda u Miću, svog školskog druga sa kojim deli klupu. Na Mići je sve novo i moderno: ima najskuplje patike, najbolji telefon, najbolje igračke... Jednog dana odluči Perica da ga pita u čemu je tajna, kako to da ga roditelji obasipaju sa toliko luksuza. Mića mu reče:
-Perice, znaš li ti da svi odrasli imaju neke svoje tajne? Pa je zbog toga najbolji način da se od njih izvuče novac je kad im se kaže: "Ja znam pravu istinu". Iako ne znam ništa o njima, oni mi daju pare, a ja sebi kupim sve ovo. 
Perica se malo premišljao, a na kraju ipak odluči da isproba taj savet kod svoje kuće. Kada je naleteo na mamu, samo joj je rekao:
-Ja znam pravu istinu!
Ona mu je odmah dala 500 dinara uz reči:
-Nesmeš reći ni reči o ovome tvome ocu.
Zadovoljan lakom zaradom, Perica dočeka svog oca ispred kuće i ponovi:
-Ja znam pravu istinu!
Tata brzo izvadi 1000 dinara, ali uz uslov:
-Mami nemoj pričati o ovome!
Sutradan im je na vrata došao poštar Perica, ohrabren jučerašnjom zaradom, odluči da pokuša da sprovede isti plan i sa njim:
-Ja znam pravi istinu!
U tom trenutku onaj poštar padne na kolena, raširi širom ruke i reče:
-Konačno! Sine moj, zagrli svog tatu!

Постави коментар

0 Коментари