Promene.... - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Promene....

Promene....

U životu su promene normalna stvar. Kako u realnom, tako i u virtuelnom. Kada nešto ne štima, onda se menja, zateže, oteže, proteže..., sve dok se ne nađe ona zlatna sredina koja će dobro zvučati, ne samo onome ko svira, već i onome ko sluša.
Možda ste primetili da se sa ovim blogom u poslednje vreme dešava nešto čudno. Razlog je jednostavan - od mog ličnog bloga je zbog izvesnih tehničkih poteškoća koje su me zadesile, a koje su opisane u posebnom postu na ovom blogu, i koje još uvek nisu rešene, postao blog sa nekoliko saradnika. Naime, poslao sam pozivnice nekim ljudima koje poznajem kako bi blog bio koliko-toliko "živ" dok sam ja odsutan. Neki od njih su prihvatili pozivnice, neki nisu (nadam se da je to "nisu još uvek"). Neki su aktivni, neki nisu, a imaju veliki potencijal.
Možda ste primetili novu kategoriju na blogu - VICEVI. Za nju je zadužena Mali Gnjavež (želi da ostane anonimna, to je njeno pravo). Nadam se da ćete se smejati zajedno sa njom i da ćete biti zadovoljni.
Ali, ovim putem moram da se obratim i čitaocima koji neće (ili već nisu) zadovoljni ovim promenama, onima koji su navikli na moj način pisanja i moje tekstove - morate razumeti ovakav potez, jer ja trenutno nisam u mogućnosti da sam guram ovo. Rešenje bi bilo da blog bude "mrtav" neko neodređeno vreme, ili da bude označen kao privatni. Obe ove solucije su se dešavale u prošlosti, i nijedna nije baš dobra.
Ali, ništa ne brinite - biće na ovom blogu još mnogo mojih tekstova, a vreme je da upoznate neke druge snage, i da im pružite poverenje i šansu, jer sam to učinio i ja.
Sem toga, desila su se i neke manje vizuelne izmene (možda ste primetili da su neke boje drugačije, neke oznake itd) od kojih je najvažnija povećanje fonta (dobio sam kritiku da je teško čitati duže postove).
Kakav će sve ovo imati uticaj na budućnost bloga, videćemo u neko dogledno vreme.
Sve u svemu, nadam se da ćete biti zadovoljni.
Do sledećeg mog posta, ostanite mi zdravi, veseli i zaljubljeni!

Постави коментар

2 Коментари

  1. Nadam se da će Vam ovo uspeti.
    Za sada su promene pozitivne (po mom mišljenju).
    Veliki pozdrav i svako dobro!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da Vam se sviđa, ali zahvalnost treba da ide novim autorima, ja sam ovde retko 😥.

      Избриши

Pokažite nam šta mislite o ovome!