Ateista postao vernik

Ateista postao vernik

Ulazi lepuškasti mladić u apoteku i kaže apotekaru:
-Dobar dan, mogu li da dobijem jedan prezervativ? Idem kod moje devojke na večeru pa mislim da ona očekuje nešto drugo od mene.
Apotekar mu da prezervativ i naplati, a mladić krene da izlazi, zastane, pa se vrati:
-Molim Vas dajte mi još jedan prezervativ. Moja devojka ima sestru koja je mnogo slatka! Uvek  u mojoj blizini prekrsti noge na neki provokativni način. Mislim da će i sa njom biti nešto!
Apotekar mu prodaje i drugi prezervativ. Mladić opet krene, pa se vrati. Apotekar će, već iznerviran:
-Jel opet neka ženska u planu? To neka svingerska večera?
Mladić se samo nasmeje, pa reče:
-De, de....daj mi još jedan prezervativ. Mama moje devojke je jako zgodna žena i, kad god me vidi, ona pravi razne seksulane aluzije...  Zapravo, ona me je i pozvala na tu večeru. Mislim da ona želi nešto od mene!
Uz malo džangrizanja, apotekar mu prodade prezervativ i mladić konačno napusti apoteku.
Uveče, za vreme večere, mladić je sedeo za stolom tako da je njegova devojka bila s leve strane, a njene sestra i majka su sedele nasuprot njega. Prijatno su se družili i ćaskali, ali se na vratima iznenada pojavio otac. U tom trenutku, mladić spušta glavu i počinje da se moli:
-Bože dragi, blagoslovi ovu hranu... Hvala ti za sve ono što nam daješ...
Prošlo je par minuta a mladić se i dalje moli:
-Hvala ti, Bože, za svu tvoju milost...
Pola sata kasnije, svi začuđeni, ćute i gledaju kako se mladić i dalje moli držeći pogled spušten ka stolu. Najviše se iznenadila njegova devojka. Malo mu se približila, pa ga na uvo upita:
-Govorio si da si ateista, a sada ispada suprotno. Nisam znala da si ti toliko religiozan!
A ovaj joj odgovori:
-Ni ja nisam znao da ti je tata apotekar!

Primjedbe

Popularno ovog meseca

Gde pronaći novosti sa facebook stranica nakon velike promene koja ga je zadesila?

Dva načina da vratite svoj Windows 10 na fabričke vrednosti

Kako preuzeti video koji je neko postavio na facebook-u bez upotrebe dodatnih programa?

Više neće biti moguć besplatan prelazak na Windows 10

Prijateljski meč ŠK "Titel" - ŠK "Bukovac"

Tu je novi Qt creator 4.4.0!

Kako manipulisati Windows licencom pomoću slmgr komande?

Fake poet

Da li je poželjno biti anoniman na internetu (ili se predstavljati punim imenom i prezimenom)?

Organizacija foldera i fajlova u Linux fajl sistemu