Ateista postao vernik - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Ateista postao vernik

Ateista postao vernik

Ulazi lepuškasti mladić u apoteku i kaže apotekaru:
-Dobar dan, mogu li da dobijem jedan prezervativ? Idem kod moje devojke na večeru pa mislim da ona očekuje nešto drugo od mene.
Apotekar mu da prezervativ i naplati, a mladić krene da izlazi, zastane, pa se vrati:
-Molim Vas dajte mi još jedan prezervativ. Moja devojka ima sestru koja je mnogo slatka! Uvek  u mojoj blizini prekrsti noge na neki provokativni način. Mislim da će i sa njom biti nešto!
Apotekar mu prodaje i drugi prezervativ. Mladić opet krene, pa se vrati. Apotekar će, već iznerviran:
-Jel opet neka ženska u planu? To neka svingerska večera?
Mladić se samo nasmeje, pa reče:
-De, de....daj mi još jedan prezervativ. Mama moje devojke je jako zgodna žena i, kad god me vidi, ona pravi razne seksulane aluzije...  Zapravo, ona me je i pozvala na tu večeru. Mislim da ona želi nešto od mene!
Uz malo džangrizanja, apotekar mu prodade prezervativ i mladić konačno napusti apoteku.
Uveče, za vreme večere, mladić je sedeo za stolom tako da je njegova devojka bila s leve strane, a njene sestra i majka su sedele nasuprot njega. Prijatno su se družili i ćaskali, ali se na vratima iznenada pojavio otac. U tom trenutku, mladić spušta glavu i počinje da se moli:
-Bože dragi, blagoslovi ovu hranu... Hvala ti za sve ono što nam daješ...
Prošlo je par minuta a mladić se i dalje moli:
-Hvala ti, Bože, za svu tvoju milost...
Pola sata kasnije, svi začuđeni, ćute i gledaju kako se mladić i dalje moli držeći pogled spušten ka stolu. Najviše se iznenadila njegova devojka. Malo mu se približila, pa ga na uvo upita:
-Govorio si da si ateista, a sada ispada suprotno. Nisam znala da si ti toliko religiozan!
A ovaj joj odgovori:
-Ni ja nisam znao da ti je tata apotekar!

Постави коментар

0 Коментари