Priča

Priča

Bulle / bubbleOni dođu do mene.
Kažu. žele da me čuju.
Ali na kraju samo
Pričaju, pričaju.

I tako prolazi vreme,
Dok svojim jezikom truju,
Istinu svi znamo
Svi samo pričaju, pričaju.
Speech Bubble

Speech 3A onda bace pogled na mene,
Jer ćutim sam u uglu
Sa osmehom oko glave
Dok oni pričaju, pričaju.

Da ne skrećem s teme,
I izvrgnem ih ruglu,
Ispletoh im venac slave,
Pa me sad poštuju, poštuju?!

Primjedbe

Popularno

Kako televizija štetno utiče na Vaše zdravlje finansije?

Da li je TV kviz Slagalica "prevara"?

Tu je novi Qt creator 4.4.0!

Kada prijatelji odlaze

Microsoft objavio - nova verzija Windowsa stiže...

Opet su se pojavili lažni kuponi brenda "IDEA" na društvenim mrežama

Najgore obrade velikih rock hitova

Sitnije promene na blogu...

Poslednji pozdrav izgubljenom vremenu

Prevelika očekivanja