Indoktrinacija - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Indoktrinacija

Indoktrinacija

Pravila su jasna -
Svi pravo u stroj.
Vremena su,
Navodno, opasna?!?
Zato samo ćuti i stoj.

Ali ja nisam žrtva
Te indoktrinacije.
Moja usta nisu mrtva
Ispred te nove nacije.

A svuda oko mene
Svi samo misle da misle,
U stvari su samo sene
Koje se dele
na crne ili bele.

Ne želim da gledam
posledice indoktrinacije.
I nove, do krvi
Zaraćene nacije.
(Ni zbog čega drugog,
Sem sopstvene dominacije.)

Ali, sami smo krivi
Jer, tražeći informacije
kako negde neko živi,
Postadosmo žrtve
Indoktrinacije.

Ne, moj mozak
Nije za ispiranje
Ne hajem ja za te vaše
"Važne" stavove.
Od mene ne zavisi
Sudbina sveta, 
Al ni od Vas...
I to Vama smeta

A da živim život svoj,
 to ne može?!?
U sukobu je s
Vašim interesima dominacije.
A laž je da je to
Interes Vaše nacije.
Zato vežite me za radijator,
Kao novu žrtvu lobotomije.
I dajte mi netačne informacije,
Dajte mi malo indoktrinacije!

Постави коментар

0 Коментари