Reč dve o štetnosti duvana - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Reč dve o štetnosti duvana

U mraku sobe
Svetle tvoje oči
Kao pravi putokaz
Ka vreloj noći...

Zagrlila si me
(mmmm kako prija)
Tvoj vreli dah
Uz moj vrat...

Provlačim ti
Prste kroz kosu
Nežno onako
Kako ja znam...

"Ja gorim..."
Ti reče, a ja
Uz osmeh:
"Znam..."

Ups....
"Ne, ja GORIM!"
Romantičan plamen
Živopisnom bojom
Ti je bojio - kosu?!

Sorry,
Piksla je bila daleko
Cigareta u ruci...

(I zato...)
Romantično se iskradoh
Iz naše ljubavne jazbine
Gde plamen strasti
Sa tobom caruje....

(plava i crvena svetla
se prelamaju kroz vazduh,
kao i preko
jezera vode
koje po prljavoj gradskoj ulici
ostavljaju dugače zmije
vatrogasnih creva...)

Suza u oku ne leči
Onaj nemir u duši,
Zato zavlačim ruku
U džep od jakne....

"Hej ti..."
(Neki momak u plavom)
"Da?"
"Šta se ovde desilo?"
"Nemam pojma, ja sam u prolazu..."
"Šta to radiš?"
"Evo, palim cigaru.... Imaš upaljač?"
"Aha, evo... Može i meni jedna?"
"Naravno..."

I sa dimom u ruci,
Sa dimom u duši,
Nestajem lagano,
Negde daleko...

Постави коментар

0 Коментари