Prevelika oćekivanja RP

Ona želi da ima bazen.
Ja joj kažem:
"Imam septičku, otvorićemo je...
To je skoro slično..."

Ona želi u bioskop.
Ja joj kažem:
"Skinuću ti torent,
pa da gledamo sami..."

Ona želi na skupu večeru.
Ja joj kažem:
"Kupiću ti burek i jogurt,
ili, ako želiš neki sendvič?"

Ona želi skupa kola.
Ja je vozim na biciklu,
Al ako želi, ima na deponiji,
video sam... može se sedeti u njima...

Ona želi da "napumapam" mišiće.
Ona želi jahte, zlato,
svile...

Ona želi gomilu para.
U novčaniku držim samo Ličnu Kartu
pa rekoh:
"Bejbi, ovo počinje da smara..."

Ona želi da zameni mene,
pa ode s drugim,
Koji ima sve bolje od mene...

Posle, slučajno, svrati do mene...
I želi da priča...
Ona kaže da je dečko vara,
al nije važno, jer ima gomilu para...
Ona kaže da ima bazen.
Ona kaže da ima skupa kola.
Ona kaže da ide na večere.
Ide na putovanja, u bioskope...

Ona kaže da sve to nije bitno.
Ona kaže da je srećna.
"A kako si ti?"

Ja joj kažem da sam presrećan.
Juče sam imao za ručak, 
Danas za večeru...
Uzgred, juče mi se slomio prednji zub...

Ona kaže: "pa kako je to sreća"
E, dušo... To je sreća najveća...
Jer će to takve kao ti
Držati daleko od mene...

Коментари

Popularno

Audacious - program za slušanje muzike

LibreOffice Calc - program za izradu tabela

Brasero - program za rezanje CD-ova

Bekstvo iz Titela

Minitube - program za praćenje YouTube sadržaja

Idemo

Kako blokirati neželjene oglase koje AdSense pokazuje na Vašoj web lokaciji

Bezimena

Pozadina Bekstva iz titela

Pažljivo sa MS Word dokumentima koje primate putem elektronske pošte