Na žalost RP

Na žalost rekla je
Da ne želi da gleda.
Na žalost rekla je
Da neće da sluša.
Na želost samo je
Tiho kao sena otišla.

A zaista sam,
Tih dana,
Bio jako tužan...
Bio jako sam.

Na žalost došla je
Sutradan u oblaku suza,
Po kiši, blatnjavih nogu,
Znam,
U ruci je držala cveće...

Jako joj nedostajem,
Reče, kriveći usta.
Dok na moje grudi
Padaju njne
Kapljice od bola.

Na žalost nisam imao snage
Da joj kažem makar reč.
Na žalost, rekla je,
Dolaziće češće.

I tako skoro
Svaki dan...
Na žalost ovde sam
Ostao sam.

Na žalost, shvatio sam kasno
Da nije otišla ona, nego ja.
Na žalost sad mi je jasno:
Mene dva metra zemlje
Odavno pokriva...

Коментари

Popularno

Audacious - program za slušanje muzike

LibreOffice Calc - program za izradu tabela

Brasero - program za rezanje CD-ova

Bekstvo iz Titela

Minitube - program za praćenje YouTube sadržaja

Idemo

Bezimena

Pozadina Bekstva iz titela

Pažljivo sa MS Word dokumentima koje primate putem elektronske pošte

Šta je to "prosijački štap" i kako se do njega dolazi? (prvi deo)